������������������

Le forum des poneys

AccueilAccueil    RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh

Aller la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

İsmarıc sayı : 1212
Grade : Pape gourou et envouteur ...
Registration date : 01/01/2006

OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Empty
MessageSujet: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 12 Oct - 16:35

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Myr
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 12 Oct - 18:26

Pompei
Revenir en haut Aller en bas
OD
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 12 Oct - 18:28

P'tin j'rentre du lyce sous la pluie, je me bats avec mes maths auxquelles je comprends rien, le chat m'a griff, y'a plus de nutella et l je vois le titre du topic je trouve rien de mieux dire que "Qu'est-ce y m'veux ce con..."
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 12 Oct - 22:00

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

PS : Je t'ai niqu myr , regarde tron post , hhhh

Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyLun 16 Oct - 18:18

I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you :heart:heart: I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you :heart:heart: I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you :heart:heart: I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you :heart

OD
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyLun 16 Oct - 19:13

Ouais ben a va j'ai compris...

(calmez le un peu quoi...)
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyMar 17 Oct - 20:52

C'est un topik ou je le dis chaque fois que je passe sur le forum , a te plait pas , tu m'aimes plus ??? Crying or Very sad Crying or Very sad

au fait ! I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

OD
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyMer 18 Oct - 16:01

Trop d'amour tue l'amour
Myr
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyMer 18 Oct - 19:45

OD, je ne veux pas que tu pouses quelqu'un qui pompese mes postes!
Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyMer 18 Oct - 22:24

Mais c'etait pour son bien :(
Dit donc OD, ca pue la frite sque tu dit, si j'tait toi je ferais des gros byzous baveux a Naarg pour me faire pardonner.
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 19 Oct - 18:28

Malie tu es mon unique amante secrete prfre I love you I love you

OD
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 19 Oct - 19:01

Mais Malie n'est pas moi et encore heureux passke bon hein...
Pis j'dis ce que je veux.

(Et d'abord m'en fou parce que moi des amants secrets, j'en ai trs exactement 64)
Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 19 Oct - 19:38

Encore 5 et c'est bon.
Moi j'en ai que trois ca me suffit amplement.
Hey d'abbord, chui pas toi mais comme t'est ma clone t'est un peu moi quand meme..
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyJeu 19 Oct - 22:26

OD tu te rappelles que tu m'as jur qu'apres Logui c'est moi ton prfr hein ?

Malieeeeeeeeeee je croyais que c'tait plus que moi ton amant secret ?C'est qui les autres?

Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyVen 20 Oct - 11:43

C'est vrai je t'avais dit que c'etait plus que toi ? J'men souvient plus.
Mais j'ai pris Stuart ya pas longtemps donc vous etes deux.
OD
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyVen 20 Oct - 17:27

Citation :
OD tu te rappelles que tu m'as jur qu'apres Logui c'est moi ton prfr hein ?

Ouais mais fais gaffe, en ce moment t'as de la concurrence
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 15:53

NONNNNNNNNNNNNNNNNNNNnnnn

je t'offrirais une bague magique
qui fera d emoi ton robot canique
t'auras mm le droit de lme faire
vivre la vie des mechants en enfer!

Ne me lisse pas comme a
comme une chaussete
trop, vieille que l'on jette
comme une poubelle
au fond d'une ruelle
ne me laisse pas comme a !

Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 18:48

OD ou es tu ??Tu as pas lu mon texte d'amour??? Tu viens memeplus me voir sur le forum ..Snif t'es po)plus jamais l ...snif reviennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnns.

'ps je sais que tu es connecte en ce moment ).

Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 19:47

Trop bon ton poeme Naargounet !!!!!!
Peyo
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 20:10

Sauvez la plante, mangez Malie !
Peyo
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 20:11

A non en fait je ne le conseille pas, risques de contaminations svres !
Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyDim 22 Oct - 21:42

Mais heu !
Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyLun 23 Oct - 19:51

Peyo a crit:
A non en fait je ne le conseille pas, risques de contaminations svres !

a peut aussi se dire commea en langage du signe :

:malie: = caca kk bouhhh grenouille

Naarg'
ponywok gras-double
Naarg'

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyLun 23 Oct - 20:10

VOici Malie :
&&&&&
&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&PROUT&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&&

OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh 10227315ajarjarbinksposters1wc7
Oups missa dsole ...

Malie
Invit

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh EmptyLun 23 Oct - 21:52

piti
Contenu sponsoris

MessageSujet: Re: OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh   OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Empty

OD je t'aimeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Page 1 sur 2Aller la page : 1, 2  Suivant